دوستت دارم عشقم

دوستت دارم عشقم

سلام عشقم خوبی امیدوارم همیشه خوب باشی چند وقت نیستم چون نبودم وقت بودا تنبلیم شد واست نوشته بذارم                                                                                                            میخوام بهت چیزی بگم نمیدونم بخونی یا ن خدا کنه بخونی  همیشه به فکرت بودم همیشه نمیدونم                                                                                                                                        توهم بودی یا ن اما نبودئی عیبی نداره چون حق داری اذیتت کردمت  اما حلالم کن چون چند دفعه خواستم برگردم                                                                                                                          با هم باشیم  اما تونخواستی  همه چی گذشت چند سالی از ارتباطتمون  میگذره .  نمیدونم توداری چیکار میکنی                                                                                                                         یا ن یا ازدواج کردی یا ن  چون شماره ای ازت ندارم نه تلگرامتو   حتی اینستاتو  بیخیال من چند وقت دیگه میخوام  ازدواج کنم                                                                                                           اما همیشه فکرم پیشت بوده و هس دوستت دارم  این نوشته رودارم در22دی ماه 97 برات  میذارم  حلال کن                                                                                                                              عزیزه دلم اما یادت باشه اسم  بچه هام حتما اسمتورومیذارم  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 22 دی 1397برچسب:, ] [ 22:47 ] [ Moham_mad Mousavi23 ]
[ ]